Mali bevalt bij ons!

Update

Ons plan om deze reisblog wekelijks of tweewekelijks aan te vullen met een verhaal en foto's wordt doorkruist door het feit dat we geen internettoegang hebben gehad en sinds donderdag 22 maart ook door de politieke toestand in Mali.

We willen jullie laten weten dat in Koutienso alles rustig is en dat we veel consultaties en bevallingen kunnen doen.

Mensen die ons een sms'je willen sturen, kunnen dit op de volgende Malinese nummers:

Sara: 00223 66 66 93 68

Ilse: 00223 66 66 72 88

Ruth: 00223 66 66 72 90

Tot binnenkort!

Thomas Spitz

Beste meisjes,

Ik ben zelf ook in Koutienso geweest en ik vroeg me af hoe veilig het er momenteel is ?
Hoe gaat het met zuster Suzy ?
Veel succes met het werk dat jullie daar verrichten

Thomas
Verpleegkundige AZ Diest
(vroeger op stage geweest via PIVH) + jaar later in 2008 terug gegaan

familie Ruysschaert

Dag Ruth en vriendinnen,
Wij zijn blij te horen dat jullie het goed maken. De berichten hier in het nieuws waren een beetje verontrustend maar blijkbaar was dit vnl in het noordoosten van Mali. Het leven zal wellicht gewoon zijn gangetje gaan en wordt hier de spotlight geplaatst op de ergere nieuwsberichten. Alléé geniet er nog van. België maakt momenteel een hele mooie lentestart mee. Terrasjes weer, terug langer licht, de eerste bloemen in bloei..... Dat geeft energie. Hou jullie goed en tot binnenkort,

Groetjes van Veerle, Geert, Sylke, Dries en kleine Gitte

familie Ruysschaert

Lieve Ruth,
Hoe gaat het in Mali? Heb je al veel bevallingen gedaan? IS het daar lekker eten? Vind je het jammer om vroeger terug naar huis te komen? Ik mis je. Breng je aslublieft een foto van een schattige baby mee? Ik ga nu mijn bedje in en slapen. Tot gauw,
XXXXXXXGitte

Fam.Schroyen Maaseik

Hallo Ruth,
Alles OK in Mali? Waar jullie zitten zal het wel rustig zijn. Hopelijk is alle onrust bij jullie vertrek vermindert. Alles goed met de kleine malineesjes? Snakken jullie nog niet naar een overheerlijke Belgische friet?
Hier in Maaseik is alles prima. Bompa en Bompa stellen het goed en wij hebben ook nog enkele bevallingen gedaan, maar dan bij koeien natuurlijk!!
Groetjes en nog veel succes ginder!!
Nadja, Karel, Evelien, Stef en Daniëlle

Giacomi Reinhilde

Hallo Ruth en medewerkers,
Na het lezen van jullie verhalen en het bekijken van de foto's, sta je toch wel even stil bij de omstandigheden waarin daar alles gebeurt. Veel respect voor jullie werk daar! Jullie zullen deze stage zeker nooit meer vergeten! We wensen jullie nog veel werkervaring en een fijne tijd daar in Mali!