Mali bevalt bij ons!

Onze sponsoracties

We vinden het fantastisch dat er zoveel mensen zijn die zich vrijwillig inzetten voor ons project in Koutienso. Bij 'Foto's' kunnen jullie meer informatie terugvinden over deze projecten.

Pennenverkoop basisschool Herckerhof

De enthousiaste leerlingen vanhet 5de en 6de leerjaar van de Basischool Herckerhof gingen op pad om pennen te verkopen. Hun enorme inzet leverde een mooi bedrag op waarmee we medisch materiaal voor het gezondheidscentrum en speelgoed voor de kindjes van Mali kunnen aankopen. Onze oprechte dank voor alle geleverde inspanningen van zowel directie, leerkrachten en leerlingen!

Verkoop van chocomelk en snoep op het Sint-Maartenfeest in Herk-de-Stad

Graag richten we ook een woord van dank aan GeWos (Gemeentelijke Werkgroep Ontwikkelingssamenwerking) en het stadsbestuur van Herk-de-Stad die ons de mogelijkheid boden om chocomelk en snoep te verkopen op het Sint-Maartenfeest ten voordele van ons project in Mali. Het was een zeer gezellige en fijne avond met veel mensen die ons project steunden. Dank aan iedereen die snoepjes of een tas warme chocomelk van ons kocht!!

B@S-projecten (Business@ School) van het Sint-Augustinusinstituut in Bree
Leerlingen van het 4de jaar Economie en Wetenschappen hebben er 6 bedrijfjes opgericht die zich het hele schooljaar inzetten voor een goed doel. Ze verkopen hoofdzakelijk ethische, biologische en zelfgemaakte producten ten voordele van ons project in Mali. We bedanken dan ook de medewerkers van Check Diezz, Beneficas, FAIRytale, Omnia Mundo, 4Gift en S@B4M. Ook hun begeleiders Yolanda Maessen, Ronny Meertens en Mylène Schroyen willen we natuurlijk niet vergeten.

Reacties

Reacties

Maïte aka Kadia

Hey,

wat fijn om weer een blog te lezen van studenten, die naar het geliefde Mali vertrekken. Ik heb vandaag ook jullie artikel in de krant gelezen. Vol heimwee dacht ik terug aan mijn tijd in Mali en denk ik aan de tijd die ik er hopelijk deze zomer mag beleven.
Om mij hierop voor te bereiden, zal ik met veel aandacht jullie blog volgen.
Geniet er met heel je hart van, maar wees zeer voorzichtig ( de algemene situatie is er op dit moment niet goed), maar laat dit jullie niet afschrikken. Malinezen zijn hartverwarmende mensen.

Kanbé
xxx

zr. Marie-Guy

Dag Sarah, en co.
Tof dat jullie binnenkort vertrekken. He zal voor iedereen een diepgaande en bekllijvende ervaring zijn. Heel veel groeten een zr. Spanhoven, die ik niet ken, maar toch heel erg bewonder.
Goede reis. Veilig verblijf. sterke gezondheid en een beetje incasseringsvermogen. En ... tot binnenkort

Stefanie

Wat een leuke blog meiden ! Heb serieuze heimwee naar mijn buitenlandse stage in Suriname :( dus ik zou zeggen: geniet er vollop van, want zoiets maak je waarschijnlijk maar een keer mee in je leven ! Jullie zijn drie geweldige meiden en gaan dat super goed doen, daar ben ik van overtuigd ;) ik ga jullie blog regelmatig een bezoekje brengen :)

Heel veel groetjes en alvast fijne reis :) (en tot volgende onderwijsgroep :D)

Grtz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!