Mali bevalt bij ons!

2weken werd 1week, werd 1dag

Hallo allemaal,

Vroeger als verwacht zitten we nu in Bamako.Door de onrustige toestanden zijn we vandaag in Koutienso moeten vertrekken. Dit met veel spijt in het hart. En een abrupt afscheid...

Woensdagnacht is onze vlucht, we landen donderdagmiddag in Zaventem.

Een uitgebreider verhaal van de laatste dagen volgt morgen.

tot morgen! Kanbé sini!

Ahja, we hebben er nog snel wat foto's opgezet!

link naar de foto's

Week 3:

Week 4:

Week 5,6,7:

Groetjes, Ruth Sara en Ilse!

Kathelijne - Oumou Traoré

Ani su,
ik vind het echt enorm erg voor jullie dat jullie het Mali-avontuur niet kunnen afmaken.
Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat het een pak van mijn hart is dat jullie daar weg zijn. Het wordt ondertussen echt te gevaarlijk!
Nog een goede terugreis, en geniet nog van de laatste uurtjes in het prachtige Mali!
Groetjes aan iedereen!
Oumou

stan

Hey dames. Goeiemorgen.
Eerst en vooral een hele dikke proficiat voor jullie inzet ginder in Mali. Het zal alleszins een ervaring zijn die jullie voor immer en altijd zal bijblijven. Zowel de positieve als negatieve ( mindere ) gebeurtenissen zullen er voor zorgen dat jullie er als mens beter, zoniet veel beter, uit komen. En jullie schreven het reeds eerder : ... alles hier op 't thuisfront nog meer zullen waarderen.
Spijtig dat het verblijf dermate werd ingekort en jullie je werk nie echt konden afmaken laat staan op een menswaardige manier afscheid nemen van je ondertussen goede vrienden.
Voor nu : een behouden terugreis.
Nogmaals proficiat.

En voor het thuisfront, ouders, liefkes, vrienden : Ontvang ze met open armen en leg ze de eerstvolgende dagen maar es lekker in de watten.

Mama en papa van Ruth, An en Bart

Dag lieve meisjes!
Geniet nog van deze laatste dag in Bamako. Wij staan morgen klaar om jullie te verwelkomen, te verwennen, naar jullie verhalen te luisteren, naar de prachtige foto's te kijken, ...
Jullie familie, vrienden en kennissen wachten vol ongeduld om jullie weer in hun armen te sluiten.

Mama van Kathelijne

We hebben de groeiende onrust in Mali voortdurend gevolgd en zijn heel blij dat jullie veilig zijn. Maar we begrijpen (zeker Kathelijne) dat jullie met spijt in het hart Koutienso verlaten hebben.
Koester de herinnering aan wat jullie daar in die korte tijd hebben kunnen doen. Petje af!

Hilde

ouders van Sara en Nick

Dag Sara,Ilse en Ruth

Wij zijn SUPER blij jullie morgen terug te zien.

We doen allen ons petje af voor het prachtige werk dat jullie geleverd hebben. De mama's zullen jullie nooit meer vergeten! Dat het afscheid zo abrupt zeer moeilijk en hartverscheurend was, is spijtig.
We kijken heel erg uit naar jullie verhalen!

Ondertussen hopen wij allemaal dat het vlug morgenmiddag zal zijn!!

Nele

Hey meisjes,

Een dikke proficiat om eerst en vooral zo een grote stap te zetten en jullie te wagen aan het Mali-avontuur!! Dit zou zeker niet iedereen doen. Spijtig dat jullie niet de volledige periode kunnen afmaken, maar ik ben toch blij dat jullie allemaal veilig op de vlieger zitten.
Probeer de positieve herinneringen boven de negatieve te zetten en dan heb je toch nog een mooie terugkijk op dit avontuur!!!

Laat jullie maar goed verwennen door het thuisfront!! ;-)

Groetjes
Nele

Burrick Sylke ( Hairdresser Zenn)

Hey,

Fijn dat ik kon mee volgen via jullie site.
Jullie hebben dat super gedaan amai!

Groetjes
Sylke

Jonas Evens

LOL ik zie jullie graag xxx