Mali bevalt bij ons!

Sponsoracties deel 2

Even nog een update over onze sponsoracties:

Sponsering van vervoer medisch materiaal door de Rotary club Linter-Getedal

Ook heel veel dank aan de Rotary club van Linter-Getedal die het vervoer van ons medisch materiaal sponseren. Zij hebben gereageerd op een krantenartikel in het Nieuwsblad waarin wij een oproep lanceerden om ons medisch materiaal te kunnen vervoeren. We zijn uiteraard enorm blij met dit initiatief! Hartelijk dank!

B@S-projecten (Business@ School) van het Sint-Augustinusinstituut in Bree

Op maandag 6 februari was Ruth te gast in het Sint-Augustinus Instituut te Bree om het mooie bedrag van 1650 euro in ontvangst te nemen. Ze legde aan de woordvoerders van de verschillende B@S-jes uit wat er met dit geld allemaal zou gebeuren: aankoop van 200 aids-quick testen, medicijnen, vitamines, xylocaïnespray (verdovingsmiddel) en medisch materiaal. We hebben nog enkele centjes over en dit zullen we cash meenemen naar Mali. Ook daar zal het een goede bestemming krijgen. Alvast een dikke proficiat aan deze jonge mensen die zich belangeloos inzetten voor ons project in Mali.

Fairytale (4B)

Hallo,
we wensen jullie veel plezier in Mali.
We hopen dat we jullie een duwtje in de rug kunnen geven door ons B@S-project.
Onze verkoopactie van maandag 13 februari op school was een groot succes!
We vinden het een superleuk project, en als we daarmee mensen kunnen helpen is dat heel leuk meegenomen ;-)
Veel succes!