Mali bevalt bij ons!

Link naar foto's

Hallo allemaal,

We geven hieronder een link waar je rechtstreeks naar de foto's kan kijken!

veel kijkplezier ;o)

Foto's van de voorbereidingen:

Foto's van reis, aankomst en dag 1 in Bamako, Mali:

Foto's van reis en verblijf Koutienso, weekend Ségou:

Groetjes,

Sara, Ruth & Ilse!

Stefanie S.

Hi :) leuk om te horen dat het zo goed gaat daar :) en zo mooi weer :o *jaloersheid* :D
Nu ja, heb een probleempje, ik wil doodgraag jullie foto's bekijken, maar de link werkt niet bij mij :s hoe kan ik deze toch bekijken? :) Grtz, Stefanie :)

Dorien F (CheckDiezz)

Hallo Meisjes,

Zo te zien hebben jullie het al naar jullie zin.
& hopelijk komt onze bijdrage van ons b@s-project al een beetje van pas.
Maak er een leuke vakantie van!

Groetjes

Sara, Ruth & Ilse

Nu zou de link moeten lukken!
er komen seffes nog foto's op van de eerste dag.
Ze waren een beetje onduidelijk!
We zijn blij dat we zoveel reactie hebben :)
Merci allemaal om onze blog te lezen!
warme groetjes!

Jill Smets

Mooi geschreven verhaal, mooie foto's , bedankt hiervoor;
Voor morgen : een lange chique trip door de landschappen van Afrika. Onvergetelijk met de grote baobab-bomen, de vele mensen die op en af de bus springen en het verlangen om 'thuis' te komen in het dispensaire.
Vrijdag : taakverdeling en de verloskamer in. Ik wens jullie vele mooie geboorten, en de kracht om door te doen als dingen niet vlot lopen : Keep calm and carry on.
Doe aub ook de groetjes vanuit Hasselt aan de studenten die op dit moment ginder zijn!